Obchodní podmínky

Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v e-shopu firmy Kentoya Motors s. r. o.

I. VYHLEDÁNÍ ZBOŽÍ

K nalezení požadovaného zboží můžete dojít buďto standardní cestou - např. NÁHRADNÍ DÍLY - MODEL - ČÁST MODELU, NA KTEROU NÁHRADNÍ DÍL HLEDÁM - KONKRÉTNÍ PRODUKT nebo použít vyhledavač umístěný nahoře - zde zadejte část nebo celý název zboží nebo katalogové číslo (pokud jej znáte) a klikněte na tlačítko se symbolem lupy.

II. VLOŽENÍ DO KOŠÍKU

Vložení do košíku lze provést kliknutím na ikonu "KOUPIT" u požadovaného typu zboží. Počet objednaných kusů, popř. obsah košíku lze měnit po kliknutí na odkaz "NÁKUPNÍ KOŠÍK - ikona košík".

III. DOKONČENÍ NÁKUPU

V případě, že v košíku jsou obsaženy veškeré položky, které má zákazník v úmyslu objednat, zvolí požadovaný způsob dopravy a platby a vyplní své osobní údaje včetně kontaktních údajů. Zadáním dopravy a platby se cena kompletní objednávky adekvátně upraví. Po dokončení objednávky a vepsání případných poznámek je možné objednávku odeslat.

IV. REGISTRACE

K provedení nákupu na www.eshop-kentoya.cz není nutná registrace. Zákazník je po dokončení první objednávky automaticky zaregistrován a je mu na v objednávce uvedený mail zasláno heslo (přihlašovací jméno je mailová adresa). Samozřejmě je ale možná registrace před nákupem, a to v horní části v poli ZAREGISTROVAT SE (ikona panáček).

Je-li nově registrována organizace nebo firma, uvádí obchodní jméno (příp. jméno a příjmení), fakturační adresu, doručovací adresu, kontaktní údaje a identifikační údaje (IČO, DIČ).

Každý další nákup v eshopu Kentoya je možno provádět buďto opět bez registrace nebo po platném přihlášení s tím, že zákazník pak vidí historii objednávek a nemusí již zadávat osobní a kontaktní údaje..


V. PLATEBNÍ A DODACÍ PODMÍNKY

V rámci dokončení objednávky je nutno zadat způsob platby a způsob doručení, možné jsou následující varianty:

PLATEBNÍ PODMÍNKY:

Platba předem bankovním převodem – po uskutečnění objednávky bude zákazníkovi zboží vyfakturováno a na uvedenou e-mailovou adresu mu bude zaslána faktura – daňový doklad. Zákazník poté uhradí fakturu na základě platebních údajů v ní uvedených a po připsání příslušné částky na účet prodávajícího bude zákazníkovi zboží zasláno přepravou, kterou zvolí v objednávce.

Platba dobírkou – zboží bude uhrazeno přepravci při jeho převzetí zákazníkem (možno pouze u PPL).

Platba hotovostní – možno pouze při osobním odběru v centrálním skladu odběratele (adresa viz níže) nebo při přepravě moto Kentoya (platná jen pro motocykly, elektrokola, elektrokoloběžky a elektrické čtyřkolky).

Nákup na splátky - podrobné podmínky v odstavci XIII. těchto podmínek.

DODACÍ PODMÍNKY:

Zaslání prostřednictvím pošty – POŠTOVNÍ ZÁSILKA – zásilka je doručena standartním způsobem poštou na adresu zákazníka, v případě, že zákazník momentálně není přítomen, je mu zásilka uložena k vyzvednutí na místně příslušné poště a zákazník je o tomto uložení poštou informován zprávou o uložení zásilky. Doručení trvá 2 – 3 dny od odeslání. POŠTOVNÍ ZÁSILKA je možná jen při platbě předem, na dobírku poštou nezasíláme.

Zaslání prostřednictvím PPL – ZÁSILKA PPL – zásilka je doručena den následující po dni odeslání ze skladu dodavatele na adresu zákazníka, ten je o doručení obvykle předem informován telefonicky ze strany PPL.

Osobní odběr – je možný pouze v centrálním skladu firmy Kentoya Motors s. r. o. na adrese Veliká Ves 5, 250 70 Odolená Voda. Osobní odběr je možný pouze v pracovní dny v provozní době centrálního skladu, info o aktuální provozní době naleznete vždy v sekci kontakty na www.kentoya.cz. O tom, že je zboží k osobnímu odběru pro zákazníka připraveno, je zákazník informován předem e-mailem nebo telefonicky.

Přeprava moto Kentoya - motocykl, elektrokolo, elektrokoloběžka nebo elektrická čtyřkolka objednaná prostřednictvím e-shopu je zákazníkovi doručena do místa bydliště nebo na jinou doručovací adresu, se zbožím je zákazníkovi předána uživatelská příručka sloužící jako záruční list a faktura – daňový doklad, s motocyklem pak ještě technický průkaz - čistopis.

Před složením a zprovozněním motocyklu, elektrokola, elektrokoloběžky nebo elektrické čtyřkolky je vyžadovaná platba ve výši 2.000 Kč - tato platba slouží k úhradě nákladů spojených s vybalením, smontováním, zprovozněním a odzkoušením daného výrobku a při zakoupení výrobku bude odečtena z kupní ceny. Na tuto platbu Vám bude zaslána na mail zálohová faktura, která obsahuje veškeré údaje potřebné pro úhradu platby (pokud zákazník v objednávce uvede platbu převodem, je mu zaslána zálohová faktura na kompletní cenu zboží a není nutno platit platbu za smontování a zprovoznění výrobku). Po úhradě této faktury je zboží připraveno a zákazník je kontaktován telefonicky za účelem dohodnutí termínu dovozu nebo vyzednutí (dle zadání v objednávce), dovoz zpravidla probíhá do 5 pracovních dnů od uhrazení faktury za smontování a zprovoznění výrobku.

Na Slovensko zasíláme malé zásilky prostřednictvím PPL na dobírku, cena za zaslání je 300 Kč vč. DPH  při platbě převodem předem + doběrečné 50 Kč vč. DPH u dobírky. U dovozu motocyklu, elektrokola nebo elektrokoloběžky na Slovensko je cena dopravy řešena individuálně.

V. CENA DOPRAVY

K ceně zboží je účtováno dopravné v následující výši:

V případě platby předem bankovním převodem – POŠTOVNÍ ZÁSILKA BEZ DOBÍRKY – 150 Kč vč. DPH.

V případě platby předem bankovním převodem - PPL BEZ DOBÍRKY - 140 Kč vč. DPH.

V případě platby dobírkou (jen u PPL) – ZÁSILKA PPL S DOBÍRKOU – 190 Kč vč. DPH

V případě přepravy motocyklu objednaného přes e-shop (platí pouze pro motocykly, elektrokola, elektrokoloběžky, elektrické čtyřkolky, nikoli pro náhradní díly) – PŘEPRAVA MOTO KENTOYA – není účtováno žádné dopravné, přeprava je zdarma.
V případě nepřevzetí zboží z jakéhokoliv důvodu nebo vrácení zboží do 14 dnů od zakoupení výrobku Vám platba za smontování a zprovoznění výrobku není vrácena.

Pro organizace a firmy, které nejsou autorizovanými dealery Kentoya Motors s. r. o. a nemají s firmou Kentoya Motors s. r. o. uzavřenou rámcovou kupní smlouvu, platí stejné dodací a platební podmínky a je jim účtováno dopravné ve stejné výši, jako běžným zákazníkům.
Firmám, které jsou autorizovanými dealery Kentoya, je dopravné účtováno dle uzavřené rámcové kupní smlouvy a podmínek dealerství.

VI. OBJEDNÁNÍ

V případě úplného doplnění objednávky je nákup dokončen kliknutím na ikonu "ODESLAT OBJEDNÁVKU". Tímto dojde k odeslání objednávky a na e-mailovou adresu zákazníka je zaslána kopie objednávky. Objednávka se po odeslání stává závaznou a kupující tímto stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami.

UPOZORNĚNÍ:

Náhradní díly a doplňky objednané přes e-shop nebo zakoupené v centrálním skladu jsou určeny k odborné montáži v servisním středisku Kentoya nebo u jiného k tomu oprávněného opravce. Díly jsou specifické a nejsou opatřeny montážními listy. 

VII. VYŘÍZENÍ OBJEDNÁVKY

Prodávající má povinnost vyřídit závaznou objednávku, odeslat objednané zboží a dodat jej na uvedenou adresu kupujícího. Daňový doklad (záruční list) je vždy součástí zásilky.
V případě, že zboží není skladem, zákazník je nejpozději do 48 hodin informován o nedostupnosti zboží a případné možnosti náhrady.

Doba vyskladnění objednaného zboží je do 30 dnů.

Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v případech, že se zboží již nevyrábí, nedodává, výrazným způsobem se změnila jeho prodejní cena nebo není dlouhodobě skladem. V případě, že tato situace nastane, prodávající se zavazuje, že neprodleně (e-mailem nebo telefonicky) kontaktuje kupujícího a domluví se na dalším postupu (náhrada objednaného zboží jiným, zrušení objednávky, apod.).
Prodávající má právo odmítnout objednávku, pokud kupující opakovaně neplní svůj závazek odebrat zboží a zaplatit kupní cenu.

Prodávající si vyhrazuje právo požadovat platbu předem nebo finanční zálohu u atypického zboží nebo zboží na objednávku, které je např. zadáváno k výrobě. Tato záloha nebo platba je nevratná.

VIII. DODÁNÍ ZBOŽÍ

Kupující je povinen si zásilku po převzetí od přepravce prohlédnout a zkontrolovat ihned ještě v přítomnosti řidiče dopravce. Řidič dopravce je povinen počkat, až si kupující zásilku zkontroluje a převezme bez zbytečného odkladu. V případě poškození zásilky je nutné, aby kupující reklamoval závadu u přepravce a sepsal s ním reklamační protokol. V případě zjištěných závad je kupující povinen odmítnout převzetí zásilky a neprodleně informovat prodávajícího o těchto závadách písemně nebo e-mailem. V oznámení musí být přesný popis závady a opis (kopie) reklamačního protokolu. V případě, že kupující takto neučiní, nebude na jeho pozdější reklamace poškození zásilky brán zřetel.

IX. STORNO OBJEDNÁVKY ZE STRANY KUPUJÍCÍHO

Kupující má právo objednávku stornovat, a to až doby předání zboží přepravci. Pokud je již zásilka odeslána a kupující ji odmítne převzít, budou mu účtovány náklady na dopravu – faktura (daňový doklad) mu bude zaslána na jeho adresu.

X. VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Pokud je kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (v internetovém obchodě), má kupující - spotřebitel v souladu s § 53 odst. 7 občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. V takovém případě spotřebitel kontaktuje prodávajícího a nejlépe písemně uvede, že odstupuje od smlouvy s uvedením čísla objednávky, data nákupu a čísla účtu pro vrácení peněz.

V případě takovéhoto odstoupení je nutné dodržet následující pokyny:

Doručit nepoškozené zboží bez známek užívání nebo opotřebení, včetně záručního listu, prodejního dokladu, českého návodu a veškerého dodaného příslušenství ve lhůtě do 14 dnů od převzetí zboží na adresu: Kentoya Motors s. r. o. , Veliká Ves 5, 250 70 Odolená Voda. V případě skútru je nutné, aby neměl najeto více než 5 km a nebyl přihlášen do evidence vozidel - v případě vrácení již přihlášného skútru bude účtován storno poplatek ve výši 3000 Kč. 

Při zaslání zboží je rozhodujícím datum uvedené na dokladu o předání přepravci nebo poště. Doporučujeme zboží pojistit. Zboží nelze zaslat na dobírku, v takovém případě nebude dobírka převzata.
Zboží je nutno vrátit nejlépe v původním, kompletním a nepoškozeném obalu. Pokud je obal součástí výrobku nebo charakter výrobku požaduje zachovat obalový materiál, kdy odstraněním obalu dochází ke znehodnocení výrobku, je obal požadován při vrácení zboží v nedotčené podobě.

Peníze budou kupujícímu v případě odstoupení od smlouvy vráceny nejpozději do 30 dnů od data odstoupení od smlouvy, peněžní částka bude ponížena o cenu dopravy zaplacenou za přepravu k zákazníkovi.

XI. ZÁRUKA

Na veškeré zboží je kupujícímu poskytnuta záruka dle občanského zákoníku. V případě koupě motocyklu je součástí dodávky uživatelská příručka, která slouží zároveň jako záruční list. U ostatních výrobků je záruční list nahrazen prodejním dokladem. V tomto případě je pro reklamaci potřeba pouze tento prodejní doklad, který je nedílnou součástí každé zásilky zboží. Zákonem stanovená lhůta pro vyřízení reklamace je 30 kalendářních dnů od doručení reklamovaného zboží prodávajícímu.

Záruku na motocykl je možné uplatnit v servisních střediscích Kentoya, jejich seznam je součástí uživatelské příručky a aktuální seznam je vždy na www.kentoya.cz.
Záruku na dodané náhradní díly je možno uplatit pouze v případě, že byla montáž daného dílu provedena ve smluvním autorizovaném servisu Kentoya Motors s. r. o.

V případě reklamace je třeba s nabývacím dokladem zaslat kopii o odborné montáži daného dílu autorizovaným servisem

XII. OCHRANA ÚDAJŮ

Tyto informace a prohlášení o ochraně citlivých údajů se vztahují na e-shop firmy Kentoya Motors s. r. o., která shromažďuje některé osobní informace, viz jejich specifikace, a to především pro své vlastní potřeby nebo potřeby nezbytné pro uskutečnění obchodních smluv vzniklých při provozování e-shopu, dále rozesílání nabídek, rozvoj nabízených služeb, zdokonalení ovladatelnosti obchodu, zjednodušení procesu nákupu atd.

Kentoya Motors s. r. o. neshromažďuje žádné citlivé osobní údaje vypovídající o majetku a majetkových poměrech, národnostním, rasovém nebo etnickém původu, politických postojích, členství v politických stranách atd. Při uchovávání osobních údajů dodržuje Zákon č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů ze dne 4. dubna 2000.

Kentoya Motors s. r. o. shromažduje pouze data nutná k uskutečnění plnění kupní smlouvy uzavřené zákazníkem na e-shopu Kentoya. Jsou to následující data:

Jméno a příjmení (příp. u firmy obchodní jméno a také IČ a DIČ)
Dodací adresa
E-mail (i Vámi zadaný e-mail považujeme za Váš osobní údaj)
Telefon

Prohlášení

Kentoya Motors s. r. o. se zavazuje k tomu, že nebude svěřená osobní data, popsaná v předchozím odstavci, prodávat nebo poskytovat třetí osobě a ani je nepoužije pro komerční nabídku nesouvisející s internetovým obchodem na e-shopu Kentoya Motors s. r. o. bez souhlasu vlastníků těchto dat. Také se zavazuje k tomu, že na písemnou žádost zákazníka a bez udání důvodu jeho osobní data vymaže z databáze zákazníků.

Informace o zpracování osobních údajů zákazníků

  1. KENTOYA MOTORS s.r.o., se sídlem Praha 10, Topolová 2916/14, PSČ 106 00, IČ: 24781410, společnost zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 173743 (dále jen „Správce“), zpracovává osobní údaje svých zákazníků, kteří jsou fyzickými osobami („subjekty údajů“). Subjekty údajů mohou v otázkách zpracování svých osobních údajů kontaktovat Správce, a to na e-mailové adrese Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. .

  2. Správce bude zpracovávat identifikační a kontaktní údaje subjektu údajů a dále údaje shromážděné Správcem při plnění smlouvy uzavřené se subjektem údajů („smlouva“).

  3. Správce zpracovává osobní údaje subjektu údajů pro účely:

3.1.  plnění smlouvy, a to na základě čl. 6 odst. 1 písm. b) Nařízení Evropského parlamentu a Rady č. 2016/679 ze dne 27. 4. 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES („GDPR“);

3.2.  dodržení právní povinnosti Správce stanovené obecně závazným právním předpisem, a to na základě čl. 6 odst. 1 písm. c) GDPR (např. povinnost Správce uchovávat účetní a daňové doklady)

3.3.  určení, výkon nebo obhajobu právních nároků Správce, a to na základě čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR;

3.4.  zasílání obchodních sdělení, a to na základě čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR z důvodu existence oprávněného zájmu Správce spočívajícího v přímém marketingu.

  1. Osobní údaje budou zpracovávány pouze po dobu, která je nezbytná vzhledem k účelu jejich zpracování. S ohledem na výše uvedené:

4.1. k účelu podle čl. 3.1 výše budou osobní údaje zpracovávány do zániku závazků ze smlouvy. Tím není dotčena možnost Správce tyto osobní údaje následně dále zpracovávat (v nezbytném rozsahu) k účelu podle článku 3.2, 3.3 a/nebo 3.4 výše;

4.2. k účelu podle čl. 3.2 výše budou osobní údaje zpracovávány po dobu trvání příslušné právní povinnosti Správce;

4.3. k účelu podle čl. 3.3 výše budou osobní údaje zpracovávány do uplynutí 4. kalendářního roku následujícího po skončení záruční doby podle smlouvy (pokud byla ve smlouvě sjednána záruka za jakost), nejméně však do uplynutí 5. kalendářního roku následujícího po zániku závazků ze smlouvy. V případě zahájení a trvání soudního, správního nebo jiného řízení, ve kterém jsou řešeny práva či povinnosti Správce ve vztahu k příslušnému subjektu údajů, neskončí doba zpracování osobních údajů k účelu podle čl. 3.3 výše před skončením takového řízení;

4.4. k účelu zasílání obchodních sdělení podle čl. 3.4 výše budou osobní údaje zpracovávány do doby, než subjekt údajů vyjádří svůj nesouhlas s takovým zpracováním.

  1. Nejpozději do konce kalendářního čtvrtletí následujícího po uplynutí doby zpracování podle čl. 4 výše budou příslušné osobní údaje, u kterých pominul účel jejich zpracování, zlikvidovány (skartací nebo jiným způsobem, který zajistí, že se s osobními údaji nebudou moci seznámit neoprávněné osoby) či anonymizovány.

  2. Správce je oprávněn předat osobní údaje příjemcům, se kterými uzavřel smlouvu o zpracování osobních údajů a kteří budou pro Správce zpracovávat osobní údaje jako jeho zpracovatelé. Dalšími příjemci Vašich osobních údajů budou osoby a firmy zajišťující marketingové služby pro správce. Správce nemá v úmyslu předat Vaše osobní údaje do třetí země (do země mimo EU) nebo mezinárodní organizaci. Další zpracovatelé osobních údajů: Seznam.cz, a.s., IČ: 26168685;  Heureka Shopping s.r.o., IČ: 02387727, Weboo s.r.o.

  3. V souvislosti se zpracováním svých osobních údajů mají subjekty údajů řadu práv, včetně práva požadovat od Správce přístup ke svým osobním údajům (za podmínek čl. 15 GDPR), jejich opravu nebo výmaz (za podmínek čl. 16 nebo čl. 17 GDPR), popřípadě omezení zpracování (za podmínek čl. 18 GDPR), a vznést námitku proti zpracování (za podmínek čl. 21 GDPR), jakož i práva na přenositelnost údajů (za podmínek čl. 20 GDPR).

  4. Pokud se subjekt údajů domnívá, že jeho osobní údaje jsou zpracovávány v rozporu s právními předpisy, má právo obrátit se na Správce s žádostí o zjednání nápravy. Jestliže bude žádost subjektu údajů shledána oprávněnou, Správce neprodleně odstraní závadný stav. Tím není dotčena možnost subjektu údajů podat stížnost přímo u Úřadu pro ochranu osobních údajů.

  5. Poskytnutí osobních údajů ze strany subjektu údajů je smluvním požadavkem. Subjekt údajů nemá zákonem uloženou povinnost osobní údaje poskytnout, ale Správce tyto údaje potřebuje k uzavření a plnění smlouvy.

XIII. NÁKUP NA SPLÁTKY

Financování spotřebního zboží zajišťujeme pro zákazníky formou spotřebitelského nebo podnikatelského úvěru od společnosti ESSOX s.r.o. nebo Cofidis s. r. o.

Veškeré informace týkající se nákupu na splátky naleznete na https://www.iplatba.cz/informace-pro-zakazniky-v1/ v případě společnosti Cofidis s. r. o.