Kontakt

Prodej motocyklů a skútrů

prodej@kentoyamotors.cz
tel: +420 605 717 117

Centrální sklad a značková prodejna:
251 68  Hlubočinka - Sulice, ul. Hlavní, Praha - východ

Prodej náhradních dílů a objednávky na servis

servis@kentoyamotors.cz
tel: +420 777 775 622

POZOR - centrální sklad není prodejna náhradních dílů, náhradní díly je nutno předem objednat přes e-shop a vyzvednutí je pak možné po obdržení avíza, že jsou díly připraveny k vyzvednutí

Doprava

Přečtěte si prosím jakým způsobem Vám doručíme Vaše zboží

Přejít na Doprava a platba

Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

OBCHODNÍ PODMÍNKY

UPOZORNĚNÍ – PRODEJ NÁHRADNÍCH DÍLŮ a DOPLŇKŮ PŘES E-SHOP JE URČEN POUZE PRO SPECIALIZOVANÉ SERVISY, PŘÍPADNĚ ODBORNOU VEŘEJNOST. Náhradní díly nejsou opatřeny českými návody ani montážními listy.

Náhradní díly jsou určeny jen pro výrobky prodávané pod značkou Kentoya a při jejich objednání je nutno zadat výrobní číslo výrobku. Pokud výrobní číslo není v seznamu prodaných výrobků, objednávku nebude možné odeslat. VIN naleznete na krku rámu, na výrobním štítku nebo v technickém průkazu. Jedná se o sedmnáctimístný kód, je nutno jej zadat kompletně.

Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v e-shopu firmy Kentoya Motors s. r. o.

1. VYHLEDÁNÍ ZBOŽÍ

Zboží vyhledáváte buď podle kategorií, modelů, barev, u náhradních dílů i dle rozkreslení. U náhradních dílů není vždy zboží vyfoceno a pokud si nejste jistí, který náhradní díl objednat, zboží neobjednávejte, vyfoťte starý díl ze všech stran, případně změřte a fotky s dotazem pošlete na servis@kentoyamotors.cz. Servisní technik se Vám dle možností ozve a objednávku s Vámi probere a poradí Vám. Pro vyhledávání zboží můžete použít i vyhledávač umístěný nahoře vpravo.

2. VLOŽENÍ DO KOŠÍKU

Vložení do košíku provedete vždy na dané kartě výrobku kliknutím na ikonu vložit do košíku. Počet objednaných kusů, popř. obsah košíku, lze měnit po kliknutí na odkaz nákupní košík vpravo nahoře ikona košík.

3. DOKONČENÍ NÁKUPU

V případě, že v košíku máte veškeré položky, které chcete zakoupit, zvolte požadovaný způsob dopravy a platby a vyplňte své osobní údaje včetně kontaktních údajů. Zadáním dopravy a platby se cena kompletní objednávky adekvátně upraví. Po dokončení objednávky a vepsání případných poznámek je možné objednávku odeslat.

4. REGISTRACE

K provedení nákupu na www.eshop-kentoya.cz není nutná registrace. Samozřejmě je ale možná registrace před nákupem, a to v horní části v poli ZAREGISTROVAT SE (ikona panáček).

Je-li nově registrována organizace nebo firma, uvádí obchodní jméno (příp. jméno a příjmení), fakturační adresu, doručovací adresu, kontaktní údaje a identifikační údaje (IČO, DIČ).

Každý další nákup v eshopu Kentoya je možno provádět buďto opět bez registrace nebo po platném přihlášení s tím, že zákazník pak vidí historii objednávek a nemusí již zadávat osobní a kontaktní údaje.

5. PLATEBNÍ PODMÍNKY

V případě objednávky skútru, mopedu, elektrokoloběžky nebo elektrické čtyřkolky vyžadujeme před složením a zprovozněním platbu ve výši 2.000 Kč - tato platba slouží k úhradě nákladů spojených s vybalením, smontováním, zprovozněním a odzkoušením daného výrobku a při zakoupení výrobku bude odečtena z kupní ceny. V případě nepřevzetí zboží z jakéhokoliv důvodu nebo vrácení zboží do 14 dnů od zakoupení výrobku Vám platba za smontování a zprovoznění výrobku nebude vrácena, ale bude Vám vyfakturována. Za platbu za vybalení a zprovoznění výrobku ve výši 2.000 Kč Vám bude zaslána na mail zálohová faktura, která obsahuje veškeré údaje potřebné pro úhradu platby (pokud zákazník v objednávce uvede platbu převodem, je mu zaslána zálohová faktura na kompletní cenu zboží a není nutno platit platbu za smontování a zprovoznění výrobku). Po úhradě této faktury je zboží připraveno a zákazník je kontaktován telefonicky za účelem dohodnutí termínu dovozu nebo vyzvednutí (dle zadání v objednávce), dovoz zpravidla probíhá do 10 pracovních dnů od uhrazení faktury za smontování a zprovoznění výrobku.

UPOZORNĚNÍ

Zálohy, prosíme, uhraďte co nejdříve, pokud platíte pomocí QR kódu, zkontrolujte datum splatnosti a případně jej přepište.

Zálohy, které nejsou zaplaceny do 10 dnů, jsou automaticky stornovány.

V rámci dokončení objednávky je nutno zadat způsob platby a způsob doručení, možné jsou následující varianty:

Platba předem bankovním převodem – po uskutečnění objednávky bude zákazníkovi zboží vyfakturováno a na uvedenou e-mailovou adresu mu bude zaslána faktura – daňový doklad. Zákazník poté uhradí fakturu na základě platebních údajů v ní uvedených a po připsání příslušné částky na účet prodávajícího bude zákazníkovi zboží zasláno přepravou, kterou zvolí v objednávce.

Platba dobírkou – zboží bude uhrazeno přepravci při jeho převzetí zákazníkem (možno pouze u PPL).

Platba hotovostní – možno pouze při osobním odběru v centrálním skladu odběratele (adresa viz níže) nebo při přepravě moto Kentoya (platná jen pro motocykly, elektrokoloběžky a elektrické čtyřkolky).

Nákup na splátky - podrobné podmínky v 8. odstavci těchto podmínek.

6. DODACÍ PODMÍNKY:

Zaslání prostřednictvím pošty – POŠTOVNÍ ZÁSILKA – zásilka je doručena standardním způsobem poštou na adresu zákazníka. Dále se dodání zásilky řídí podmínkami České pošty. Zaslání Českou poštou je možné jen při platbě předem, na dobírku poštou nezasíláme.

Zaslání prostřednictvím PPL – ZÁSILKA PPL – je možno zasílat i na dobírku. Předání zásilky zákazníkovi se řídí podmínkami přepravní společností PPL.

Osobní odběr – je možný pouze v centrálním skladu firmy Kentoya Motors s. r. o. na adrese ul. Hlavní 1194, 258 61  Hlubočinka - Sulice, Praha - východ. Osobní odběr je možný pouze v pracovní dny v provozní době centrálního skladu, info o aktuální provozní době naleznete vždy v sekci kontakty na www.kentoya.cz. O tom, že je zboží k osobnímu odběru pro zákazníka připraveno, je zákazník informován předem e-mailem nebo telefonicky.

Upozornění – pokud nebudete informováni, že je zboží pro Vás připraveno, zboží není možno vyzvednout, vždy je nutno vyčkat na informaci z centrálního skladu.

Přeprava moto Kentoya - skútr, moped, elektrokoloběžka nebo elektrická čtyřkolka objednaná prostřednictvím e-shopu je zákazníkovi doručena na požadované místo v termínu po dohodě. Zpravidla to bývá do 10 pracovních dnů. Se zbožím je zákazníkovi předána uživatelská příručka sloužící jako záruční list a faktura – daňový doklad. Zboží, které je opatřeno technickým průkazem, obsahuje i COC, na základě kterého mu bude vydán technický průkaz. Zákazník si tento výrobek zaeviduje v evidenci vozidel.

U skútrů, mopedů, elektrokoloběžek, u kterých je na stránkách uvedeno SKLADEM OMEZENĚ, neplatí Přeprava moto Kentoya (doprava zdarma). Jedná se o zboží, které je v posledních kusech po prodejnách a je nutné si jej vyzvednout přímo na prodejně nebo dopravu dohodnout individuálně.

Na Slovensko zasíláme pouze malé zásilky prostřednictvím PPL na dobírku. Aktuální cenu zásilky Vám vždy sdělíme při objednávce. U dovozu skútru, elektrokoloběžky nebo elektrické čtyřkolky na Slovensko je cena dopravy řešena individuálně.

7. CENA DOPRAVY

K ceně zboží je účtováno dopravné v následující výši:

V případě platby předem bankovním převodem – POŠTOVNÍ ZÁSILKA BEZ DOBÍRKY – 190 Kč vč. DPH.

V případě platby předem bankovním převodem - PPL BEZ DOBÍRKY - 160 Kč vč. DPH.

V případě platby dobírkou (jen u PPL) – ZÁSILKA PPL S DOBÍRKOU – 200 Kč vč. DPH

V případě přepravy skútru objednaného přes e-shop (platí pouze pro skútry, elektrokoloběžky, elektrické čtyřkolky, nikoli pro náhradní díly) – PŘEPRAVA MOTO KENTOYA – není účtováno žádné dopravné, přeprava je zdarma. Je možno objednat i expresní dopravu, která je do 3 pracovních dnů za poplatek. Výše poplatku je stanovena individuálně. V případě nepřevzetí zboží z jakéhokoliv důvodu nebo vrácení zboží do 14 dnů od zakoupení výrobku Vám platba za smontování a zprovoznění výrobku ve výši 2.000 Kč není vrácena.

Pro organizace a firmy, které nejsou autorizovanými dealery Kentoya Motors s. r. o. a nemají s firmou Kentoya Motors s. r. o. uzavřenou rámcovou kupní smlouvu, platí stejné dodací a platební podmínky a je jim účtováno dopravné ve stejné výši, jako běžným zákazníkům.
Firmám, které jsou autorizovanými dealery Kentoya, je dopravné účtováno dle uzavřené rámcové kupní smlouvy a podmínek dealerství.

8. NÁKUP NA SPLÁTKY

V případě, že chcete výrobek zakoupit na splátky, financování spotřebního zboží zajišťujeme formou spotřebitelského nebo podnikatelského úvěru od společnosti ESSOX  nebo Cofidis. V menu PLATBA zvolte jednu ze dvou splátkových společností a objednávku odešlete.

Platba pomocí úvěru od společnosti ESSOX s.r.o. - pro bližší informace o platbě pomocí splátek klikněte zde.

Platba pomocí úvěru od společnosti Cofidis s. r. o. - pro bližší informace o platbě pomocí splátek klikněte

 na https://www.iplatba.cz/informace-pro-zakazniky-v1/.

9. ODESLÁNÍ OBJEDNÁVKY

V případě úplného doplnění objednávky je nákup dokončen kliknutím na ikonu "ODESLAT OBJEDNÁVKU". Tímto dojde k odeslání objednávky a na Vaši e-mailovou adresu je zaslána automaticky kopie objednávky. Objednávka se po odeslání stává závaznou a kupující tímto stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami.

UPOZORNĚNÍ:

Sekce náhradní díly je určená pro smluvní servisy, případně odborné servisy. Náhradní díly a doplňky objednané přes e-shop nebo zakoupené v centrálním skladu jsou určeny k odborné montáži v servisním středisku Kentoya nebo u jiného k tomu oprávněného opravce. Díly jsou specifické a nejsou opatřeny montážními listy ani českými návody. 

10. VYŘÍZENÍ OBJEDNÁVKY

Prodávající dle možností vyřídí objednávku, odešle, případně zaveze objednané zboží na uvedenou adresu kupujícího. Daňový doklad (záruční list) je vždy součástí zásilky.
V případě, že zboží již není skladem, zákazník je informován o nedostupnosti zboží a případné možnosti náhrady.

Doba vyskladnění objednaného zboží je zpravidla 10 dní. 

Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v případech, že se zboží již nevyrábí, nedodává, výrazným způsobem se změnila jeho prodejní cena nebo není dlouhodobě skladem. V případě, že tato situace nastane, prodávající kontaktuje (e-mailem, sms nebo telefonicky) kupujícího a domluví se na dalším postupu (náhrada objednaného zboží jiným, zrušení objednávky apod.) Pokud je kupující nekontaktní, objednávka je odložena, případně zrušena.
Prodávající má právo odmítnout objednávku, pokud kupující opakovaně neplní svůj závazek odebrat zboží a zaplatit kupní cenu.

Prodávající si vyhrazuje právo požadovat platbu předem nebo finanční zálohu u atypického zboží nebo zboží na objednávku, které je např. zadáváno k výrobě. Tato záloha nebo platba je nevratná.

11. DODÁNÍ ZBOŽÍ

Kupující je povinen si zásilku po převzetí od přepravce prohlédnout a zkontrolovat ihned ještě v přítomnosti řidiče dopravce. Řidič dopravce je povinen počkat, až si kupující zásilku zkontroluje a převezme bez zbytečného odkladu. V případě poškození zásilky je nutné, aby kupující reklamoval závadu u přepravce a sepsal s ním reklamační protokol. V případě zjištěných závad je kupující povinen odmítnout převzetí zásilky a neprodleně informovat prodávajícího o těchto závadách písemně nebo e-mailem. V oznámení musí být přesný popis závady a opis (kopie) reklamačního protokolu. V případě, že kupující takto neučiní, nebude na jeho pozdější reklamace poškození zásilky brán zřetel.

12. STORNO OBJEDNÁVKY ZE STRANY KUPUJÍCÍHO

Kupující má právo objednávku stornovat, a to až do doby předání zboží přepravci. Pokud je již zásilka odeslána a kupující ji odmítne převzít, budou mu účtovány náklady na dopravu – faktura (daňový doklad) mu bude zaslána na jeho adresu.

13. VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Pokud je kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (v internetovém obchodě), má kupující - spotřebitel v souladu s § 53 odst. 7 občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. V takovém případě spotřebitel kontaktuje prodávajícího a nejlépe písemně uvede, že odstupuje od smlouvy s uvedením čísla objednávky, data nákupu a čísla účtu pro vrácení peněz.

V případě takovéhoto odstoupení je nutné dodržet následující pokyny:

Doručit nepoškozené zboží bez známek užívání nebo opotřebení, včetně záručního listu, prodejního dokladu, českého návodu a veškerého dodaného příslušenství ve lhůtě do 14 dnů od převzetí zboží na adresu: Kentoya Motors s. r. o., ul. Hlavní 1194, 251 68  Hlubočinka - Sulice, Praha východ. V případě skútru, koloběžek, elektrokol, čtyřkolek (dále jen výrobků) je nutné, aby neměl najeto více než 5 km a nebyl přihlášen do evidence vozidel. V případě vrácení již přihlášeného skútru bude mimo poplatku za složení a zprovoznění skútrů účtován storno poplatek ve výši 3.000 Kč. 

V případě odstoupení od smlouvy ponese spotřebitel náklady spojené s vrácením zboží, a to i v případě, že zboží nemůže být pro svou povahu vráceno obvyklou poštovní cestou.

Při zaslání zboží zpět je rozhodujícím datum uvedené na dokladu o předání přepravci nebo poště. Doporučujeme zboží pojistit. Zboží nelze zaslat na dobírku, v takovém případě nebude dobírka převzata.
Zboží je nutno vrátit nejlépe v původním, kompletním a nepoškozeném obalu. Pokud je obal součástí výrobku nebo charakter výrobku požaduje zachovat obalový materiál, kdy odstraněním obalu dochází ke znehodnocení výrobku, je obal požadován při vrácení zboží v nedotčené podobě.

Peníze budou kupujícímu v případě odstoupení od smlouvy vráceny nejpozději do 30 dnů od data odstoupení od smlouvy, v případě skútru, mopedu nebo elektrokoloběžky bude peněžní částka ponížena o cenu za složení, smontování a zprovoznění výrobku ve výši 2.000 Kč. V případě přihlášení výrobku do evidence vozidel nebo nejetí více než 5 km bude částka dále ponížena o částku 3.000 Kč za opotřebení a administrativu spojenou se zpětným přihlášením zboží. Peníze budou kupujícímu vráceny nejpozději do 30 dnů od data odstoupení od smlouvy.

14. ZÁRUKA

Na veškeré zboží je kupujícímu poskytnuta záruka dle občanského zákoníku. V případě koupě motocyklu je součástí dodávky uživatelská příručka, která slouží zároveň jako záruční list. U ostatních výrobků je záruční list nahrazen prodejním dokladem. V tomto případě je pro reklamaci potřeba pouze tento prodejní doklad, který je nedílnou součástí každé zásilky zboží. Zákonem stanovená lhůta pro vyřízení reklamace je 30 kalendářních dnů od doručení reklamovaného zboží prodávajícímu.

Záruku na motocykl je nutno uplatnit u prodávajícího, kde jste výrobek zakoupili. Garanční prohlídky je možno dělat v jakémkoliv servisním středisku Kentoya, a to vždy po dohodě. Aktuální seznam je vždy na www.kentoya.cz.   
Záruku na dodané náhradní díly je možno uplatit pouze v případě, že byla montáž daného dílu provedena ve smluvním autorizovaném servisu Kentoya Motors s. r. o.

V případě reklamace je třeba s nabývacím dokladem zaslat kopii o odborné montáži daného dílu autorizovaným servisem.

Zboží včetně přiložených dokladů zašlete na centrálním sklad firmy Kentoya Motors s. r. o., ul. Hlavní 1194, 258 61  Hlubočinka.

15. OCHRANA ÚDAJŮ

Tyto informace a prohlášení o ochraně citlivých údajů se vztahují na e-shop firmy Kentoya Motors s. r. o., která shromažďuje některé osobní informace, viz jejich specifikace, a to především pro své vlastní potřeby nebo potřeby nezbytné pro uskutečnění obchodních smluv vzniklých při provozování e-shopu, dále rozesílání nabídek, rozvoj nabízených služeb, zdokonalení ovladatelnosti obchodu, zjednodušení procesu nákupu atd.

Kentoya Motors s. r. o. neshromažďuje žádné citlivé osobní údaje vypovídající o majetku a majetkových poměrech, národnostním, rasovém nebo etnickém původu, politických postojích, členství v politických stranách atd. Při uchovávání osobních údajů dodržuje Zákon č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů ze dne 4. dubna 2000.

Kentoya Motors s. r. o. shromažďuje pouze data nutná k uskutečnění plnění kupní smlouvy uzavřené zákazníkem na e-shopu Kentoya. Jsou to následující data:

Jméno a příjmení (příp. u firmy obchodní jméno a také IČ a DIČ)
Dodací adresa
E-mail (i Vámi zadaný e-mail považujeme za Váš osobní údaj)
Telefon

Prohlášení

Kentoya Motors s. r. o. se zavazuje k tomu, že nebude svěřená osobní data, popsaná v předchozím odstavci, prodávat nebo poskytovat třetí osobě a ani je nepoužije pro komerční nabídku nesouvisející s internetovým obchodem na e-shopu Kentoya Motors s. r. o. bez souhlasu vlastníků těchto dat. Také se zavazuje k tomu, že na písemnou žádost zákazníka a bez udání důvodu jeho osobní data vymaže z databáze zákazníků.

INFORMACE O ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ ZÁKAZNÍKŮ

  1. KENTOYA MOTORS s.r.o., se sídlem Praha 10, Topolová 2916/14, PSČ 106 00, IČ: 24781410, společnost zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 173743 (dále jen „Správce“), zpracovává osobní údaje svých zákazníků, kteří jsou fyzickými osobami („subjekty údajů“). Subjekty údajů mohou v otázkách zpracování svých osobních údajů kontaktovat Správce, a to na e-mailové adrese prodej@kentoyamotors.cz.
  2. Správce bude zpracovávat identifikační a kontaktní údaje subjektu údajů a dále údaje shromážděné Správcem při plnění smlouvy uzavřené se subjektem údajů („smlouva“).
  3. Správce zpracovává osobní údaje subjektu údajů pro účely:

3.1.  plnění smlouvy, a to na základě čl. 6 odst. 1 písm. b) Nařízení Evropského parlamentu a Rady č. 2016/679 ze dne 27. 4. 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES („GDPR“);

3.2.  dodržení právní povinnosti Správce stanovené obecně závazným právním předpisem, a to na základě čl. 6 odst. 1 písm. c) GDPR (např. povinnost Správce uchovávat účetní a daňové doklady)

3.3.  určení, výkon nebo obhajobu právních nároků Správce, a to na základě čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR;

3.4.  zasílání obchodních sdělení, a to na základě čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR z důvodu existence oprávněného zájmu Správce spočívajícího v přímém marketingu.

  1. Osobní údaje budou zpracovávány pouze po dobu, která je nezbytná vzhledem k účelu jejich zpracování. S ohledem na výše uvedené:

4.1. k účelu podle čl. 3.1 výše budou osobní údaje zpracovávány do zániku závazků ze smlouvy. Tím není dotčena možnost Správce tyto osobní údaje následně dále zpracovávat (v nezbytném rozsahu) k účelu podle článku 3.2, 3.3 a/nebo 3.4 výše;

4.2. k účelu podle čl. 3.2 výše budou osobní údaje zpracovávány po dobu trvání příslušné právní povinnosti Správce;

4.3. k účelu podle čl. 3.3 výše budou osobní údaje zpracovávány do uplynutí 4. kalendářního roku následujícího po skončení záruční doby podle smlouvy (pokud byla ve smlouvě sjednána záruka za jakost), nejméně však do uplynutí 5. kalendářního roku následujícího po zániku závazků ze smlouvy. V případě zahájení a trvání soudního, správního nebo jiného řízení, ve kterém jsou řešeny práva či povinnosti Správce ve vztahu k příslušnému subjektu údajů, neskončí doba zpracování osobních údajů k účelu podle čl. 3.3 výše před skončením takového řízení;

4.4. k účelu zasílání obchodních sdělení podle čl. 3.4 výše budou osobní údaje zpracovávány do doby, než subjekt údajů vyjádří svůj nesouhlas s takovým zpracováním.

  1. Nejpozději do konce kalendářního čtvrtletí následujícího po uplynutí doby zpracování podle čl. 4 výše budou příslušné osobní údaje, u kterých pominul účel jejich zpracování, zlikvidovány (skartací nebo jiným způsobem, který zajistí, že se s osobními údaji nebudou moci seznámit neoprávněné osoby) či anonymizovány.
  2. Správce je oprávněn předat osobní údaje příjemcům, se kterými uzavřel smlouvu o zpracování osobních údajů a kteří budou pro Správce zpracovávat osobní údaje jako jeho zpracovatelé. Dalšími příjemci Vašich osobních údajů budou osoby a firmy zajišťující marketingové služby pro správce. Správce nemá v úmyslu předat Vaše osobní údaje do třetí země (do země mimo EU) nebo mezinárodní organizaci. Další zpracovatelé osobních údajů: Seznam.cz, a.s., IČ: 26168685;  Heureka Shopping s.r.o., IČ: 02387727, Weboo s.r.o.
  3. V souvislosti se zpracováním svých osobních údajů mají subjekty údajů řadu práv, včetně práva požadovat od Správce přístup ke svým osobním údajům (za podmínek čl. 15 GDPR), jejich opravu nebo výmaz (za podmínek čl. 16 nebo čl. 17 GDPR), popřípadě omezení zpracování (za podmínek čl. 18 GDPR), a vznést námitku proti zpracování (za podmínek čl. 21 GDPR), jakož i práva na přenositelnost údajů (za podmínek čl. 20 GDPR).
  4. Pokud se subjekt údajů domnívá, že jeho osobní údaje jsou zpracovávány v rozporu s právními předpisy, má právo obrátit se na Správce s žádostí o zjednání nápravy. Jestliže bude žádost subjektu údajů shledána oprávněnou, Správce neprodleně odstraní závadný stav. Tím není dotčena možnost subjektu údajů podat stížnost přímo u Úřadu pro ochranu osobních údajů.
  5. Poskytnutí osobních údajů ze strany subjektu údajů je smluvním požadavkem. Subjekt údajů nemá zákonem uloženou povinnost osobní údaje poskytnout, ale Správce tyto údaje potřebuje k uzavření a plnění smlouvy.

16. UPOZORNĚNÍ PRO ZÁKAZNÍKY

E-SHOP KENTOYA.CZ - SEKCE NÁHRADNÍ DÍLY JE SPECIALIZOVANÝ E-SHOP URČENÝ PRO PRODEJCE ZNAČKY KENTOYA, PŘÍPADNĚ PRO ODBORNOU VEŘEJNOST. Zboží není doplněno českými návody a montážními listy.

Prodáváme náhradní díly výhradně na zboží značky Kentoya, k nákupu vyžadujeme VIN skútru nebo elektrozboží.

Akční nabídka

Svět kentoya

KENTOYA V ČR

Plzeňský kraj

Roman Florian - automateriál

Tachov

Adove s.r.o

Plzeň - Slovany

A-Come spol. s.r.o

Klatovy

Plzeňský kraj

Roman Florian - automateriál

Nerudova 1132
Tachov
34701

+420 123 456 789

florian@tachov.cz

< Zpět

 Praha Jihočeský kraj Jihomoravský kraj Karlovarský kraj Kraj Vysočina Královehradecký kraj Liberecký kraj Moravskoslezský kraj Olomoucký kraj Pardubický kraj Plzeňský kraj Středočeský kraj Ústecký kraj Zlínský kraj